Kızlar selam nasılsınız ? 6 aylık oğlumun dişleri kaşındığı için birkaç çeşit dilş kaşıyıcısı ayrı ayrı denedim. Bir dakika alıp ikinci dakika bağırmaya başlıyor . Ama elinden de atmıyor hatta elinden alınınca ağlıyor . Ne onunla ne onsuz yani. Sinir krizi geçiriyor resmen . O yğzden şaştım kaldım . Benzer bi şey yaşayan var mı? Benim bildiğim rahatlatması gerekmez mi ya😁( bu arada ilk bebeğim eğer sorum komikse görmezden gelin lütfen 😂🙈