heygorl bi arkadaşıma yenidoğan bebeği için doktor bu yöntemi önermişti evet talimatlarda yazmıyor ama mama+anne sütü ilerleyen bebeklerin midesinde karışıyor zaten 😅 bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum 50 ml sütüm var bi kaşıkda olsa içine mama koyup vermek istiyorum kilo alımı için inşallah bişey olmaz dün 30 ml verdim aslında gayette güzel içti ama gece huzursuzdu biraz ondan mı bilmiyorum mamanın kokusunu hiç bi şekilde sevmiyor bu şekilde olunca sütün kokusunu alıyor içiyor gene