Valla boyama bence. Herkes yazıyor ki ben boyadım bişey olmadı. Ya zaten gözle görülür bişey olmuyor ki çocukta bende çok kez post açtım boyasammı diye sonra Osman gönülal dr,nin saç boyama videosunu izledim ve ilerde bebekte çeşitli hastalıklar bile yapabileceği kanıtlanmış bunu duydum ve dedim ki çocuğumdan asla önemli değil. 1 sene daha bu şekilde gezeceğim olsun ne zaman emzirmeyi keserim o zaman boyarım