Benim de kizim, ellerini ciddi derecede isiriyordu.
Ne yaptiysam faydasiz, gormezden geldim.
Sinirlendirmemeye dikkat ettim, ama oyle bir hal aldi ki, oyun oynarken bile, bul taklarini mesala, takamadiginda hemen isiriyordu sinirden kendisini.
Artik mor mor dus izleriyle doluydu elleri bilekleri.
Ben de, asla yapmam dedigim seyi yaptim.
Banyo yapmaktan, daha dogrusu yuzune su gelmesinden hoslanmiyor.
Her isirdiginda onunla tehdit ettim. Ve kisa surede terketti🥲
Asla onaylamadigim bir yontem. Oyle ki, Kizim 2 yas 4 aylik. Ve bu gune dek sesimi bile yukseltmedim😅
Tum sendromlarinda hep sakin tepkiler veriyorum. Ama tum yollari kapattigi icin, ve saclarini tararken kiyamadigim, gunes kremlerine bocaladigim kizim, kendini isirip morartiyordu🥲
Asama asama.
Tepkisiz kal.
Gormezden gel.
Mumkun degil ama, ofkelendirmemeye calis.
Uyar.