Madamehappyyyyy Birikimlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz kızlar elimden geldiği kadar çeyrek yapıyorum şimdi 15 gram Ajda bilezik yaptım. Kendi paramla oğlum için yapıyorum eşimin haberi yok ama. :))) sizde durumlar nedir? Başka ne tür birikim yapabilirim?
Madamehappyyyyy ikiprensesbebiss 1 senedir çalışmıyorum. 😬😬 ama iş yerinde ki tatil hakkımı maaş olarak aldım. senelik prim birikimime dokunmuyordum onlar ile yapıyorum şuan.
ahlelele_ahlelas Elif_63 kumbaraya tl atmayın bence. Durduğu yerde değer kaybedecek. Bayram harçlıklarını falan dolar yaptırıp öyle atın kumbaraya atacaksanız
Madamehappyyyyy Zelisblt 🤣O ihtiyaçlar hiç bitmiyor ki o yüzden alışveriş için sırtımı eşime yaslıyorum. 🤣
prensannesi07_ Madamehappyyyyy senelik prim dediğiniz tam olarak nedir bende 1 senedir hamilelikten ve bebekten dolayı calısamıyorum
Kardelen_123 @“Madamehappyyyyy” Madamehappyyyyy yapamıyoruz ama bikaç ay önce araba almıştık onun borçlarını ödemeye çalışıyoruz, kredi kartı borçlarımız var onlardan sıra gelirse tabi.
ikiprensesbebiss Madamehappyyyyy sizce calısmak mı yoksa evde durmak mı daha iyi :))) farklı bir soru oldu benimki biraz 😃
Madamehappyyyyy ikiprensesbebiss Kesinlikle çalışmak 😬😬Evde iş bitmiyor sorumluluklar daha fazla özellikle anne olmak çok zor :))