Yelda35 Melike06 İzmirliyim merkezde oturuyorum. Havaalanına yakın merkezi bir yer diye biliyorum lojmanları üstte kalsın 🫶🏻
minikoglan Melike06 benim ablam gaziemir de oturuyor yer olarak çok güzel normal kiralar da baya yüksek lojmanın yeri de çok güzel ama içini bilmiyorum ablamın arkadaşı lojman da ablamdan öğrenirim istersen
minikoglan Melike06 canım ablamla konuştum konumu çok güzel dedi hatta bi tek gaziemir lojmanında yer bulunmuyomuş . İçleri çok yeni değilmiş ama giren polisler genelde yenileyip giriyomuş belki size çıkan da yenilenmiş olur