Kızlar göğsüm bayadır ağrıyordu bebeğimi emziremiyordum geçer diye bekledim 1 hafta geçti neyse mastit oldum sandım doktora gittim baktı apse yok ama ultrason çekilsin dedi bakıldı falan filan derken orda bişey çıkmadı geri geldim .ertesi gün baya daha da kötü olunca aynada bakayım dedim göğsümün ucunun alt dip kısmını bebeğim diş çıkarırken baya ısırmış bütün acı ondanmış hala geçmedi krem lansinoh sürüyorum emmediği sürede kapanıyor yara emince baya ayrılıyor yine ikiye. Şimdi de irin akmaya başlamış bebeğim emince orayı ağzına gider mi ? Napsam bilemedim akıl gerin bi ? Sütüm de az emmezse gider diye çok korkuyorum ya