Bebeğim 9 aylık oldu. Her seferinde bi umut bu ay düzelir diş çıkar düzelir hastalık geçer düzelir diye bekliyorum ama bebeğimin günde 2 kaşık yorgurttan fazla bi şey yediğini görmedim. Zorlamıyım dedim bikaç gün ara verdim yemedi parmak gıda kaşıkla elle bardakla biberonla sulukla neyle denersem deniyim yemiyo, sadece anne sütü alıyo, ona rağmen kilosu normal gidiyordu ama diş çıkardı bronşit atlattı derken zayıfladı,,, şuan 8,700lerde falan. Ya ekstra bi yöntemi de olan ne bileyim en azından üzülme benim bebeğimde öyleydi ama geçti diyen annelere ihtiyacım var. Depresyona sürükleniyorum