adairem Serum fizyolojik yapın her tıkandıgında,bazen uzun sürüyor bu aylarda.Hava nemlendirici buhar makinası koyun odaya,ıhlamur içirin ve çocuğu dışarı çıkartın bağışıklığıda güçlensin hava alsın.Ev tozu da yapar bunu sadece polen değil.2ay geçmediği de oluyor bazen hem çocukların hem benim alerjik bünyeden kaynaklı bizimki.Bunları deneyin derim.Tıkanıklık öksürük vs yoksa korkmayın bol bol burun yıkamayı ihmal etmeyin .Alerjiden sürekli tıkanıyordu hatta öksürüklü tıkanma nefes darlığı yaşıyordu bazen doktorum ilaç yerine bunları yap geçmezse gel diyordu.