Merhabalar. Oğlum 33 aylık. Oplum hep huysuzdu mız mızdı alışmıştık ama bi şekilde oyalıyroduk yani bu kdr krizler yaşamıyordu. Ama son bir haftadır tanıyamıyorum. Konuşabiliyor ama ağlarken ne istediğini anlayamıyoruz, haykırarak sesi kısılana kdr ağlıyor. Öğle uykusundan önce ağlayarak uyutmuştuk yine bişey için tutturmuştu iki saat uyudu ve çığlık kıyamet uyandı aşka sakinleşmiyor kucağmıza gelmiyor ayağını yere vura vura ağladı odalara kapadık kapıları açıp gelip dibimizde bağırarak ağlamaya devam etti tam 40 dakika bu şekilde hiç susmadan ağladı ben perişan oldum. En son 45 dakika sonra kucağıma aldım bi şekilde sakinleşti ve avm ye getirdik oyun alanına. İnanılmaz aksi huysuz ve sürekli tutturan yapmayınca böyle dirençli ağlayan bir çocuk oldu. Eskiden kolay kanardı inanırdı sakinleşirdi hemen ama şimdi asla sakinleşmiyor ayaklarını yere vura vura ağlıyor resmen. Komşular ne der diye düşündüm bugün. Sizce neden böyle yapıyor 3 yaş krizi mi bu ????geçecek mi yoksa pedagog desteğine ihtiyacımız var mı çok üzülüyorum çok. Evde korkuyla oturuyorum bişey tutturup ağlatacak ya da bişey isteyip anlamayacağım diye ödüm kopuyor. Eskiden telefonu bir iki çizgi film izleyip verirdi hemen. Şimdi asla bırakmak istemiyor düşkün değildi şimdi inatlaşıyor. Bez değiştireceğim istemiyor falan. Ne yapıcam ben