Ozooo Bende aynıyım ya. Şuan 20 aylık, bazen çok yorunca öfkemi hiç kontrol edemiyorum, kendime bile zarar verecek kadar hemde. Bebeğim sevgiyle sakinlikle büyüsün istediğim için dayanmaya çalışıyorum. Eskisine göre daha iyiyim çok şükür. Mesela elim kolum dolu, oğlum ağlasın, kendini yerlere atsın o anlarda dayanamıyorum bağırıyorum.