altintopp Merhaba annelerim, bugün 6 aylık bebeğimle babaannem ilgilendi. Parmağı yanlışlıkla gözüne gelmiş. Nasıl oldu bilmiyorum ama gözünde de şimdi ufacık kırmızı bir nokta var. Geçer mi acaba, hiç başına gelen oldu mu?
elfyns altintopp benim de oğlum 4 buçuk aylık eliyle gözünün altını çizmişti gözünü de hatta kanlanmıstı ama 2 güne geçti