berilimmmm benim bebeklerim daha 2 gündür tadım yapıyor sadece yoğurt veriyroum önce kendim tattirip sonra kasiklara azcik koyup ellerine veriyorum bu şekilde ilerlemeyi düşünüyorum kendileri tam kaşık tutana kadar tabi her şeyi ağızlarına götürdükleri için hemen ağızlarına götürüp başarılı bir şekilde yiyorlar şimdilik 😂