FilAyk evet biraz fazla vermişti sarılıktan ötürü mama falan başladık toparladı ama mamayı vermiyorum artkk sütüm yetiyor diye.o kadar küçük gözüküyor ki gözüme hiç büyümüyor gibi 😬 her hastane kontrolümüz stres altında acaba yeterli besleyebilyşrom diye inş 1. Ay sonunda da ideal kilosunda olur 🙏🏻