20 ay 18 günlük oğlum , 4 gün oldu temelli bıraktıralı . Kademeli olarak bıraktırdım. Az önce gülerek geldi göğsümü açmak istedi karışmadım hiç , elleyebilirsin öpebilirsin ama artık sütler bitmiş emmiyoruz dedim🥹 güldü eğildi kokladı öptü kapattı . Babası biliyor musun oğlumuz büyümüş artık memeden süt içmiyor dedim çok mutlu bir şekilde öpücükler attı bende bir duygusala bağladım🥹❤️ Allahım maşallahhhh çok şükür sıkıntısız bitirdik darısı hepinizin başına bacılar 🧿❤️