gncglozclk Kızım 4 ay 14 gunluk heycanlandığında kollarını bacaklarını kasıp titriyor 5 saniye kadar basına gelen var mı cok heyecanlanıyor normal mi bu durum bu aralar daha cok heycanlandığında daha cok yapıyor
miniksercedefne gncglozclk hiç bilgim yok ama Instagram da çocuk doktorları bu konular hakkında bilgiler paylaşıyor belki oradan fikir sahibi olursunuz. Ben olsam videoya çekip çocuk doktoruna gösterirdim
Femme1 gncglozclk benım oğlum da oyleydı heyecanlanıyor ve tıtrıyor doktora götürdüm heyecanını böyle ifade ediyor dedi eğer dönüp kalma gözlerde kayma uzun süreli tıtreme ve ağlama krızlerı olursa tehlıjelı dedi suan 11 aylık ve gectı o kadar yapmıyor
TeomaninAnnesi gncglozclk bizde 3ay 27gunluguz elime oyuncagini alıp al bakalim oglum dedigimde ellerini heyecan ile titreterek getiriyor kaslarını daha tam kullanamadıkları icin diyorlar ama tabi siz yine doktorunuza sorun iciniz rahat etsin 🙏
gncglozclk miniksercedefne Femme1 TeomaninAnnesi Vidosunu çektim bakalım gidince gostercem bakalım ne diycek bacaklarını kollarını uzatıp kasılıyor gıbı 3 4 saniye yapıyor ana kucagında yapıyor sadece onun dısında yok boyle bısey onda cok mu heyecanlanıyor ki 🥹