alinduhatg Deletedmom_289 komisyon oranı çok yüksek artık deposunda çalışıyordum ordan biliyorum tutturmak falan zahmetli artık
gencmom_ Deletedmom_289 aşırı kesinti oluyormuş hele iade olunca daha sıkıntılıymış iyice araştırın pişman olmayın
Mree Deletedmom_289 en acilinden cevap vereyim. Girmeyin bence. Komisyon oranları,kdv,kargo,kdvsi vs çok yüksek oluyor. İlk 2-3 ay kadın girişimciye az orandan komisyon veriyor sonra arttırıyorlar. En son tokalar da oran %20lerdeydi
[silindi] Deletedmom_289 urunleriniz etys ye daha uygun emin olun trendyolda sattiginizdan daha cok kazanirsiniz cunku dolar uzerinden yurtdisina satis yapacaksiniz yerinizde olsam etys ye girerdim
Deletedmom_289 [silindi] etys nedir ilk defa duydum biraz bilgi verir misiniz çok teşekkür ederim yorumunuz için
[silindi] aven Etys den ben kendim alisveris yapmadim ama eşimin Etys de magazasi var bide sirketinde etys danismanligi veriyorlar
Tambirmom Deletedmom_289 cok fazla kesinti oluyor bu tokaların fiyatları sizi kurtarmaz pahalı bir şey satmalisiniz ki kargo parası falan sizin için sorun olmasın
[silindi] Deletedmom_289 el isi urunlerin yurdisi pazarina dolar uzerinden satisinin yapildigi tredyol hepsiburada gibi bi site turkiyede bu tokalari 100tl satarsin ama etysde dolar uzerinden satildigi icin 20 dolara satsan tl ye cevirince 600 tl filan eder 😊
Deletedmom_289 [silindi] çok teşekkür ederim bende bu etsy araştırıyorum eğer olursa oradan satış yapmayı düşünmüyorum Trendyol da komisyon %22 çok yüksek