Merhaba güzel anneler
Kızım şu an 10 aylık ve 1 ay önce emeklemeye başladı. Bugün diz kapağının biraz altında kızarıklık ve şişlik fark ettim. Elimle kontrol ettiğimde baş parmağım büyüklüğünde bir sertlik var bunun sebebi emekliyor olması mı acaba ? Bir yere sert bir şekilde vursa fark ederim çünkü sürekli onunlayım hiç yanından ayrılmıyorum