Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var kam uyuşmazlığından 1 gün fototerapi almıştık sonra sarılık değeri düştü o zamanlar uyandıramayıp emzirmekte zorlanıyordum ancak 20 günlük olduktan sonra kendi 2 saatte bir uyanıp beni kendisi emmeye başlamıştı ama şimdi yine uyandıramıyorum 3 saati bekliyim belki kalkar diye bekliyorum hala kalkmayınca zorla kendim uyandırmaya çalışıp emzirmeye çalışıyorum ama uykusundayken asla emen bir bebek olmamıştı şimdi de emzirene kadar saatler geçiyo emmeye başladıktan 5-6 dakika sonra da uyuyakalıp tekrardan emmiyor aranızda benim gibi olan var mı aç kalmasından endişe ediyorum sağıp kaşıkla verdiğimde de bazen yutuyor bazen tükürüyor