bekledigimmucizemm bana gorede öyle. Doktor da sağlığı yerinde ya annesi deyip duruyor. Evet cok sukur sagligi yerinde ama bizim saglik elden gidecek. Uykusuzluk cok kötü bisey canları sagolsun tabiki ama sütüm gidecek diye korkuyorum uykusuzluktan
Kulaklarim ugulduyor basim dönüyor bazen. Ayaktan atıştırma ile yemek yiyorum yeri geliyor. Esim vardiyalı çalışıyor elinden geldigince yardimci olmaya calisiyor ama o da oyalayamıyor bu aralar. Umarim bebislerimizin uykusu düzelir biran önce 🙏🙏🙏