Bir iki gündür kasıklarım ve belim çok fena ağrıyor.İdrar yaparken yanma ve kaşıntı var yani idrar yolu enfeksiyonu bundan dolayı kasık ve bel ağrır mı? İnternette olabilir yazıyor ama Google’da yazan her şeye de güvenemiyorum yaşayan varsa diye sormak istedim.