Tam 2 hafta oldu bugün gündüzlerimiz çok iyi tek tük yani Ama geceler berbat Ben hala emziriyorum yatmadan önce emiyor Öğlen de akşam da ama öğlen uykusundan şimdi kaldırdım iki gündür üst üste ıslatıyor gece de 3 kere kalkıyorum yoksa kendine kaçırıyor Bu normal mi gece 1.00′de yatıyoruz saat 10.30′dan sonra sıvı vermiyorum ama yatmadan emiyor bir de uykuluyken yaptırıyorum çişini saat 12.30′da uyuyor 3 6 9′da yine kalkıyorum 10.30′da da kendisi uyanıyor ne yapmam lazım sütten kesmedim en büyük hatam bu herhalde Bizimkiler biraz daha Emsin dedi ama bu böyle olmayacak