Kalbim_21 Aktarmalı hiç gitmedim ama sürekli oğlumla uçakla seyahet ediyorum 2 yaşından büyükse evet bilet almanız lazım ama 2 yaştan küçükse sadece 100-200 tl kemer parası kesiyolar kucağınızda gidiyor ayrı kemer veriyorlar kendi kemerinize bağlıyorsunuz bilet alırken zaten 0-2 yaş veya 2 yaş üstü görürsünüz alt değiştirme vs tuvalet var hostes yardımcı oluyor her konuda çekinmeden bişeye ihtiyacınız olduğu zaman sorabilirsiniz emzirme de yanınıza emzirme örtüsü alın daha iyi olur bence ben mama kullanıyordum içeceği zaman hostesten rica ediyordum hazırlayıp getiriyorlardı yada genelde karnını doyurup öyle biniyorduk bebek püresi vs de veriyorlar zaten genelde binince o seste bebişler hemen uyuyor tavsiyem yanına sevdiği oyuncağı alın ve uçak kalkarken inerken ya emzirin yada emzik verin biberon verin ağzına basınçtan kulakları etkilenmesin hayırlı yolculuklar🌸