Dünden beridir çok kötüyüm ağlamaktan mahvoldum ağzıma bir şey sürdüğüm yok çok endişe ediyorum daha önce bebeğine böyle söylenipte bişey çıkmayan anneler var mi?Çocuk doktoru oğlumun sesi çok tiz buldu hep böyle kesi miyavlaması gibi mi sesler çıkartır dedi yoo dedim ama kendi kendine oynadığında aguşarekn böyle neden dedim hiç bişey yok sadece emin olalım bazı testleri yaptıralım dedi besin alerjisine var dedi belki altında başka nedenler vardır gelişimi yavaş kilo alımı kilosu düşük alerjiden dolayı ama ben öyle deyince nete baktım yani iyi genetik bir durum ve çok kötü yani ne mahvoldum artık ağlamaktan testi yaptırcam ama yaptırdığım güne kadar sağ kalır mıyım düşünmekten Allah Kerim çok korkuyorum dua edin lütfen bişey çıkmasın