Arkadaşlar buraya bişey sorulmayacak mı ya niye abartarak tepki veriyorsunuz ayrıca doktorlar da bazen antibiyotik vermek istemiyor çocuğa yazık diyor yargılamadan başınızdan geçen bişey varsa anlatın mesela biz kullanmadık şöyle oldu filan deyin bu ne tepki böyle antibiyotik e karşı olan tek anne olmadığımı düşünüyorum. Çok doğal bi soru bu.