duydum bence 4 yaşından önce doğum günlerinden pek bir şey anlamıyorlar. 4 yaş itibariyle kendileri istemeye ve doğum günleri için heyecanlanmaya başlıyorlar. Yani o yüzden büyük bir organizasyon gereksiz bana göre.
Evde gayet minimal bir süsleme ve güzel bir pasta ile aile arasında çok tatlı bir kutlama yapılabilir. Çekim yaptırmakta gayet mantıklı bir fikir. Anı olarak kalır.