Arkadaşlar merhaba beneğim 10 aylık 1 hafta önce üşüttü grip oldu. İlk gece ateşi çıktı ve çok kustuğu için acile gittik. Sadece çinko verdi bize o kadar bird eğine yapmıştı bulantı için . Ama bebeğim asla ek gıda yemiyor zaten iştahsızdı artık biberondan mama da içmiyor beni emmiyor zaten her yolu denedim uyurken mamayı felan ama yok ağlıyor . Bu gün zirvede iştahsızlığı sabah 10.30 fan itibaren tek damla mama içmedi ek gıda deseniz zorla iki kaşık balın abartısız iki kaşık çorba içti ağlaya ağlaya. Aşırı huysuz ağlayıp duruyor . Su içiyor ama . Ne yapayım sizce gideyim mi hastaneye bir önerisi olan var mı