annebebek012 Neden olur acaba? Doktor olabilir demişti ama yine de annelere sormak istedim ☺sadece anne sütü alıyor
balmom59 annebebek012 bilgim yok yanlış yönlendirmiyim ama annem hep üşütünce veya sancısı olunca yeşil kaka yapar der Dediğim gibi annem söylüyor sadece doğrumu bilmem 🤷🏻♀️
1cocuksevdasi annebebek012 usutmus olabilir bebiş eskiler hep öyle derlerdi kızım da da oldu yeşil kaka ya çocuk midesini üşüttü yada sen usuttun sütünden geçti demişlerdi
annebebek012 balmom59 evet onu bende duymuştum ama bilemedim bende doktor normal demişti ama o zaman hastaydı şimdi tereddüt ettim yinr
annebebek012 1cocuksevdasi ben zaten üşüyorum havaların nasıl olduğu da belli değil istanbul da 😂kızımı sıkı giydiriyorum ama kendim düzgün giyinmiyorum
annebebek012 mertcelebi öyle mi oluyor ay bilmiyorum ki her istediğinde de veriyorum memeyi baya besleniyor ama