cansuerdogann7790 Kızlar merhaba, bebeğim 3200 doğdu bugün 3 ay kontrolüne gittiğimizde 5650 gram ölçüldü kilosu.Anne sütü almıyor sadece mamayla besleniyor.Sizce az mı kilosu? Sizde durumlar ne?
Atesmomm cansuerdogann7790 3 ay 11 günlük 7500 bebegım erkek 3620 doğdu anne sütü + mama ile beslenıyor
hazal3421 cansuerdogann7790 kızım 2500 kilo doğdu 3 ay 3 günlük 6100 kilosu boyu 62 cm mamayla besleniyor
calksuuu Atesmomm anne sütü ve mama ile beslenmenizi nasıl yapıyorsunuz nasıl yapmalıyız bir düzen oluşturamadım ben de
Atesmomm calksuuu gün boyu anne sütü vermeye çalışıyorum tabı bazen bebegım doymadıgını belli edince gün ıcınde 3 kez falan mama verıyorum gece uykusuna geçmeden mama verıp uyutuyorum mama içince uzun uyuyor gece 2 de uyanıyor tekrar mama verıyorum bazen sütümü sagıp verıyorum çünkü etsin diye göğsüme alınca etmeden uyuyor ve hemen acıkıp tekrar uyanıyor saat 5 gıbı tekrar uyanır o zaman alıp emzırıuorum sabah 8 gıbı tekrar mama verıyorum ve 60 ccden fazla çok nadir içer benım bebıs
yeniann cansuerdogann7790 erkek ve kız bebek kiloları bir olmaz veya her çocuğun kilosu bir olmaz sürekli emzirmeye bak eğer yetmediğini düşünüyorsan gece ver mama gece uyuduğu için kilo aldırır daha çok birde aylık 700grm 1 kilo normal miş