Kızlar 6 aylık oğlum grip olmuşdu on gün önce doktora götürdüm antibiyotik vs ilaç başlandı öksürüğü geçmeyince bugün yine götürdüm göz çevresinde ufak şişlik var bide farkettigim 4 gündür göz bebeğinde küçülme var sağ gözünde doktor fakülteye sevk etti beyinden gelen bişey de olabilir hiç bişey de olabilir dedi ultrasonu temiz çıktı göz arkasında bişey yok dedi gribi de geçmiş di zatüre başlangıcı var dedi iğne yazdı üç tane varmı başına gelen inşallah yarın bişey çıkmaz sonuçlar da