Kızlar merhaba benin gibi yaşayana var mı. Oğlum 1 yaş 5 günlük ama çok huzursuz bir günü digerini tutmuyor bir kaç gündür öyle gündüz uykuları da kısaldı uyanıyor ve ağlıyor yatakta önceden kendi uyandığında kalkardı yatağında ama bu sefer ağlıyor. Dolabı falan açtığında izin vermiyorum kendini yere atıyor ağlıyor illa yapmak istiyor . Çok husuzsuz oturup bende ağlıyorum zaten ağlayan bir bebekti halende devam ediyor . Bir kaç gündür desteksiz yurmeye çalışıyoruz ama emeklemeyi bırakmadı daha . Ne zamab tam yürütecek acaba