Kızlar dünde post açtım bebeğim 37,5la ateşi başladı dün bugün 39,5 kadar gördük doktorumuza gittik fitil ve ateş düşürücü verdi antibiyotiğe gerek duymadı fitil atmakta nekadar iyi mi kötü mü bilemiyorum ama ateşinide bitek o güzel düşürüyor dolven kullanıyorum ama 3-4 saatte bir tekrar ateşini çıkarıyor pek etki etmiyor evde parolla calpol var kaç gün sürer bu ateş acaba tavsiyelerinizi almak isterim çok korkuyorum bieanönce iyileşse keşke 😔😔