birannebirkizbebek süt konusunda gerçekten haklısınız. Benimde denemediğim şey kalmadı beştaş , kuru dut hoşafı , kuru meyveler , milkşn tablet , e bebekte satılan içecekler , mamsel çay , ısırgan otu anason çayı aklınıza gelebilecek her şeyi denedim. Malesef olmayınca olmuyor sanırım. Bebeğinde 5 aylık olacak mama ağırlıklı gidiyoruz 1-2 yudum da çekse kârdır kafasındayım artık🥲