SevimliHayaletCasper Kararsız kaldım kızlar hangisi güzel sizce 😊 Kızıma da bunu alayım diyorum elbise nasıl
Kahvemm_123 SevimliHayaletCasper kahverengi daha çok hoşuma gitti kızınız için o elbisede güzel ama daha farklı elbiselerde olabilir güle gğle giysin bebişler☺️
Duyulurum SevimliHayaletCasper Tom jeri iyi bence. Diğeri kullanışlı olur mu bilmem, o nostaljik askılar canını yakar mı bilemedim
Kahvemm_123 SevimliHayaletCasper aslında lcw waikiki mağazalarında kız ve erkek çocuk için o kdr güzel elbiseler vr geçen gün gittim hepsini alasım geldi 😃 çocuk olmak vrmış
SevimliHayaletCasper Duyulurum bende onu beğendim sanki kumaşından emin olamadım keten gibi olsaydi iyiydi
girlonline Hiçbiri güzel değil, biraz cool giydirin şu bebeleri. Ayıcık tavşancık felan hepsi 😂 Mesela erkek çocuk için beyaz muslin bir gömlek, altına keten toprak tonlarında bir pantolon çok güzel olur.,😍