aysoshh sabahları kahvaltıda zeytin, salatalık, patates kızartması bir de bahsetmiş olduğum lavaştan yiyorum. Trendyoldan yine furora yazın peynir çıkıyor vegan peynir adı altında peyniri anımsatan bi yiyecek onu aldım onu tüketiyorum. Akşamları taze fasülye, kuzu etinden köfte yaptım bi kızartmalık bir de yuvarlak sulu köfte tarzı yapıyorum patates ile. Biber dolması yapıyorum tabi salçasız ve baharatsız olacak yemekler sadece doktorum kimyon kullanabilirsin dedi. Karpuzu denedim dokunmadı riske atmamak için fazla yemiyorum ondanda. Bu arada takviye almanız gerekiyo kalsiyum alamadığınız için doktorunuzla görüşün. Semizotu tüketmem gerektiğini söyledi doktorum marul dereotu semizotu salatası yapıp yiyorum her gün akşam yemeklerinde, bamya dokunmadı bamya yiyorum. Bir de iki kere haşlanmış suyu değiştirilmiş nohuttan yemek yapıyorum yiyorum salçasız baharatsız kuzu etinden sulu köfte tarzı yapıyorum onuda. Baharatlardan sadece doktorum kimyona izin verdi onu kullanıyorum siz bu yazdıklarımın hepsini doktorunuza sorup öyle tüketin başlarda bende çok zorlanıyodum artık alıştım. Karabuğday unu aldım onunla kek yapıyorum malzemesi bir bardak su bi bardak ayçiçek yağı bi bardak şeker kuru üzüm(dokunmadı ve bu arada çerezler başlı başına sıkıntı kullanmayın derim), karabuğday unu ekliyorum en azından tatlı ihtiyacımı karşılıyor. Zeytinyağı kullanıyorum bir de pilavı ayçiçek yağından yapıyorum herşeyi doktorunuza danışıp uygulayabilirsiniz inşallah yardımcı olabilmişimdir ❤️🥰