Merhabalar, 37 günlük bebeğim var ve sütüm 5. günde geldi o günden bugüne emziriyorum bazen huzursuz olduğunda mama veriyorum. Memelerim çok dolu oluyor, çok rahatsız ediyor. Bebeğim emdiğinde çok yumuşuyor. Birini emzirirken diğerinden süt sızıyor. Sütüm var diye düşünüyorum ama sağarken görüyorum ki bir memede 2 kanalda diğerinde tek kanalda süt geliyor ve tek gelen memede hiç fışkırma şeklinde görmedim. Ne kadar dolu olursa olsun ne sağımda ne kendim sıktığımda o şekilde gelmiyor damla damla ya da sızıntı şeklinde geliyor. Diğerinde çok nadiren tazyikli geliyor tek bi kanaldan. Bu şekilde az kanalı olup, sütü damla damla gelip sonradan kanalları açılan oldu mu?
Bebek bu şekilde memede çok kalıyor ve yaralarım hiç geçmiyor 🥺