Merhaba anneler,
Resmen aylar sonra post açıyorum.
Cuma gecesi kızımın kusmayla başlayan serüveni yerini ishale bıraktı. Hemen doktora gittik tahlil yapıldı kanı temiz çıktı idrarı da temiz çıktı. Serum yapıldı zinco şurup ve probiyotik toz verildi. Cumartesi sabaha karşı ben kusmaya başladım ve sonrası ishal dün gece de eşim aynı senaryoları yaşadı. Biz kendimizi hiç düşünmüyoruz da kızım perişan oldu. 20 aylık oldu diyebilirim. Çocuğumun sürekli ishalden poposu pişti artık bez görmek istemiyor hemen ağlamaya başlıyor. Doktorun verdiği ilaçlar işe yaramadı diye düşünüp enterogermina aldık ama hala bi gelişme yok.
Salgın varmış zaten.
Başından geçmiş bana tavsiye verebilecek anneler lütfen yardımcı olur musunuz.
Çok üzücü insanın çocuğunu çaresizce izlemesi