bal203 seydaeymen biz 15 gunlukken basladik sancidan duramiyordu 2 aya olana kadar kullandik cokta memnun kaldim aninda etki ediyor hic bir yan etkisi olmadi
ahsengunesveannesi seydaeymen çok etkisi oldu bize de ama yanında destek olarak metsil kullandık gaz problemleriniz bitti 3ncu ayimizda
balmom59 seydaeymen bizde hiç bir işe yaramadı aksine bebeğimi daha çok krize soktu 10 gün kullandım kolik bebekler gibi durmadan ağlıyordu Ne zaman o damlayı kestim bebeğim huzurlu çocuk oldu
cmag seydaeymen her bebekte aynı etkiyi yaratmaz canım bizde hiçbir gaz damlası işe yaramadı sonra kendiliğinden gaz dönemi geçti ama bir 3 ay çektik gaz sancısı maalesef zor süreçti baya yıprandık😞
omermetem ahsengunesveannesi 3.ayda zaten bitiyormuş normalde de sanırım ama bu iki damlayı kullanırken bebeğiniz ne durumdaydı iyi geldi mi acaba ?
ahsengunesveannesi omermetem bizde çok işe yaradı biz gazdan dolayı bı sıkıntı yaşamadık kendiliğinden çıkarıyordu gazını
Aysusen seydaeymen ben kullandım bebeğim rahatladı ama her bebeğe iyi gelmiyor kullanıp denemek lazım