Merhabalar oğlum 4 aylık ve aynı anda hem emziriyorum hem de işe gittiğim için biberondan anne sütü alıyor. Hamile kalmadan önce 3 yıl antidepresan kullanmıştım. Hamile kalmayı planladığım için bırakmıştım. Şimdi tekrar geri başlama durumundayım, doktora gitmem gerekiyor. Ama o kadar vicdanım sızlıyor ki emzirirken bu hapı kullanmam gerekirse ve sütüme bebeğime zarar verirsem diye… ama gerçekten psikolojim çok kötü. Emzirirken antidepresan kullanan anneler lütfen deneyimlerinizi yazabilir misiniz rica ediyorum 🙏🏼