Yuzuklerin_efendisi0 dilara_0 Az önce gittik dr’a top 4 adetten 3’er gün arayla yaptıracağız antibiyotik de verdi.☺️
dilara_0 Yuzuklerin_efendisi0 iyi çok şükür gece huzursuz olabilir en çok da ateşi falan çıkabilir dikkat edin. Her bebeğe normal gelmiyor ağır şekilde geçiriyor. Bir daha yaşanmaz umarım ❤️😊
Azizbebek Yuzuklerin_efendisi0 oğlumu da kedi tirmalamisdi 4 doz aşı yapdilar belirli tarihlerde götürün kesinlikle doktora
Yuzuklerin_efendisi0 Azizbebek Aynen canım az önce gittik bize de 4 kere 3’er gün arayla yapılacak. Size de geçmiş olsun 💐
Yuzuklerin_efendisi0 Aptalllarsizi Tetanoz 18 ay aşısında yapıldığı için gerek kalmadı 4 jete kuduz aşısı yapılacak teşekkür ederim bilgi verdiğin için ☺️
Yuzuklerin_efendisi0 Bebisss03 sorma aşkım içim rahatladı, en azından sokak hayvanlarını severken daha rahat olur 🌸
Yuzuklerin_efendisi0 dilara_0 evet maalesef şuanda ateşi yükseldi, antibiyotik içmesine rağmen,mecbur fitil verdim uykuya geçtik çok şükür, ama sabaha kadar uyumayıp takip edeceğim 😔
Yuzuklerin_efendisi0 dilara_0 Gece çok ateşlendi hiç uyumadık. Antibiyotik devam ediyoruz, ateş içinde fitil veriyoruz. Sorduğun için çok teşekkür ederim canım benim 🌸🌸🌸
dilara_0 Yuzuklerin_efendisi0 oy kuzum benim geçer yarına inşallah en fazla 2-3 gün sürer demişlerdi bana. Ama aşırı ateşi de olursa yine de kontrole götürün siz aşı vurulduğu için normal deselerde fazlası zarar.
Yuzuklerin_efendisi0 dilara_0 Sizinde mi kuduz aşısından sonra ateşlendi. Normalde oğlum hiç bir aşıda ateşlenmezdi. Kaç sürer ki acaba ateş.30’nda 2. dozu var her aşıda ateşlenir mi acaba?
dilara_0 Yuzuklerin_efendisi0 ilkinde ateşlenme ya da huzursuzluklar olabilir denildi benimki hafif geçirdi ateşini bı var bı yoktu aniden düşüyordu hiçbir şey yapmadan ama huysuzdu aşırı derecede. 2. Dozda ne huysuzluk ne ateş hicbirini yaşamadık. ağır bir aşı olduğu için bünye kaldıramıyor olabilir