Ftmmm111 Bazı belirtilerden dolayı doktor Beyincik sarkmasından şüphelendi. Mr istedi bu hastalığı yaşayan ve tedavi olan var mı? Ne gibi belirtileri vardı bana biraz açıklar mısınız 😔
damlaka Ftmmm111 görümcemin kaynında oldu dediğiniz şey ameliyat oldu Suan iyi bi sıkıntı yok bildiğim kadarıyla
yamann1 Ftmmm111 benim arkadaşım da aynısi oldu hatta hepimiz çok korktuk ameliyat olması gerekiyor denildi doktor kadınlarda son yıllarda yaygın bir hastalık dedi ve ameliyatı gayet başarılı geçti yaklaşık 1 ay oldu suan normal yaşantısına devam ediyor
damlaka Ftmmm111 evet canım bilmiyorum sadece hastanede bu sebebten dolayı ameliyat olduğunu duymuştum
Ftmmm111 ysmnp baya yaygın bir şey demek ki. Belirtileri neydi biliyor musunuz. Ameliyattan sonra bir problem yaşadı mı?
yamann1 Ftmmm111 belirtileri yüzde uyuşma karıncalanma baş dönmesi gibi ameliyat risklerini pek bielmiyorum ama şuan gayet iyi
Ftmmm111 yamann1 evet bende de yüzde kol bacakta uyuşma karıncalanma var yutkunma güçlüğü falan var 😔😔
yamann1 Ftmmm111 Allah şifa versin inşaallah korkmayın beyincik ameliyat diyince insan ister istemez korkuyor ama çok ciddi birşey degilmis