Kızlar bebeğim 18 aylık olmak üzere yaklaşık 20 gündür aşırı huysuz mızmız sürekli kucak istiyor benden babasına dahi gitmek istemiyor ağlıyor normalde aşırı düşkündür onun dışında kendine vurma yere atıp kendini tepinme bizlere vurma istediği olmadığında saatlerce katılarak ağlama cidden artık kafayı yemek üzereyim iştahsızlık da var gün boyu hiçbir şey yemek istemiyor 2 yaş sendromundan dolayı mı yaşayanlarınız var mı artık nasıl yaklaşmam gerektiğini bilmiyorum cidden alttan alıyorum sakinleşmesini bekliyorum anlatmaya ilgisini farklı yere çekmeye çalışıyorum ama olmuyor