Merhabalar yüzümde stres kaynaklı egzamalar oluştu burun kenarları alnım ve çenemde doktor krem verdi ama düzenli kullanamıyorum malesef devamlı bebeklerle temastayım e haliyle eli değdimi vs diye panik yapıyorum oyüzden 1-2 kere kullanabildim bide 2 tane bebek olunca malesef düzenli kullanamadım sizin bildiğiniz işe yarayan doğal sabunlar yada otlarla vs var mı acaba