bal203 ben karışım asla yapmıyorum, yumurta sarısı ayrı yanında irmikli muhallebi gibi. Zaten ilk çocuğum değil, ilkinin ek gıda süreci çok iyi geçti şükür şuan bamya da dahil tüm sebzeleri yiyor. Sadece sağlıksız olan ürünlerin yerine organik ve doğal vermeye çalışıyorum imkan varken, yoksa bizim yemeyeceğimiz şeyleri yemiyor. Annem bile kabul eder sağlıklı zannedip size bir sürü paketli ürün yedirdik diye bilinmezdi eskiden ☺️Basit şeker bize bile çok zararlıylen erken tanıştırmamak adına uğraşıyorum bebe bisküvisiyle vs.