Kızlar bebeğimi en az 30 dk emziriyorum. Sonra kalanı sağıyorum ve onu da içiriyorum. Doymazsa hala mama da hazırlıyorum. Ama bu üçlü beslenme stili beni o kdar yordu ki. Ben de bebeğim emsin doysun ve uykuya dalsın istiyorum ama asla olmuyor. Nedenini asla çözemiyorum sütümün fazlalığından artık emin oldum ölçtüm günlerce haftalarca. Artık meme verdikten sonra sağmam ya da mama vermem gerekecek diye 30-40 dk boşuna emzirmeyim diyorum bazen ama yine de emziriyorum. eskisi gibi istekli değilim emzirmeye. Beslenmeye her seferinde 1 saat harcıyoruz. Beslenme süresini de 3 e indirdik. Yani günün tamamında beslenmekle uğraşıyoruz havada ısındı iyice emzirirken sağım yaparken kan ter içinde kalıyorum. Nerde yanlış yapıyorum emzirmeye ısınmak istiyorum resmen emzirmek istemez hale geldim. Hayatımda başka hiç bir şey yok bebeğimi beslemekten başka.