Joie tourist memnunum ☺️ her arabayı kullanan ne kadar hafif diyor. Yani sürüşü çok hafif. Arabanın kendisi de çok hafif ki bilerek tercih ettim bel fıtığım var diye. Yani bebeğimde rahat ediyor. Çift yön tercih ediyor musun bilmiyorum ama tek yönlü bir araba. Ben zaten dışarıyı izlemeyi sever diye dert etmedim o yüzden. Tek elle açılıp kapanabiliyor. Bebeğim kucağımdayken bir elimde araba merdiven inip çıkabiliyorum ve arabayı açıp kapatabiliyorum