yavrupotuncek Kızlar bebeğim bir saat arayla fiskirarak ağzından burnundan çok fena kustu sağlık ocağına hemen götürdüm bidaha kusarsa hastaneye götür dedi başına böyle bişey gelen varmı az daha boğulacaktı görmesem
uguremi yavrupotuncek ay canım benim oğlum bir haftadan 7 aylık olacak ve hala devam ediyor arada senin dediğin gibi ağızdan fışkırarak ama hep kusma halinde yavrum önlüklerle duruyor hep 😢 reflü dendi mama verdiler yemedi gaviscon diye ilaç verdiler fayda etmedi 7 aydır yaşıyorum ben o sorunu ilk aylarda ödüm kopuyordu tıkanacak falan diye şükür bişey olmadı hep kontröllü yatırıyorum
yavrupotuncek egeninanns şuan tam altı aylık ilk defa başımıza böyle birşey geldi normalde hep kusuyodu a hep beslenme sonrası kusuyodu bu beni çok korkuttu oksurerek kusuyo bide boğulacak diye çok korktum kendi kendine geciyormu acaba bu reflü
egeninanns yavrupotuncek bunun için özel bir test yapmıyorlar zaten reflü diyip geçiyorlar ek gıda sonrası yine kusmalar olabilir çok fazla beslememek ve emzirmemek gerekiyor
Deletedmom_115 yavrupotuncek zaten o günden beri panik atak oldum kızımı yanımda uyutuyorum, 1 dakika bile yalnız bırakmıyorum inan ki
uguremi yavrupotuncek aynen sırtına destekli yan yatırıyorum şükür 1 aydır gece kusmamız yok ama sabahları var
yavrupotuncek Birdunyabircennetannesi bencede değil bugün goturmedigime pişman oldum yarına randevu aldım hemen
yavrupotuncek Deletedmom_115 evet ben normalde çok soğuk kanliyim ama bu olandan sonra evde tekken süpürge falan daha asla açamam zaten doğduğundan beri hep korkardım böyle bişey olursa diye
Birdunyabircennetannesi yavrupotuncek Bence acile götürün devam ediyorsa bu kusma Yarını beklemeyin eğer kusma yoksa bekleyin
uguremi Ben sormuştum aşırı beslenmeden kaynaklı fışkırarak kusabiliyorlar demişti doktorumuz ve ya anne sütü çok hızlı gidince mide kabul etmeyip fışkırarak kusuyorlar demişti
yavrupotuncek bilememolabilir evet bugün doktor saun reflüsü var ve süt alerjisi olduğu için aslında benim yüzümden öyle olmuş ben şuan pek umursamadim kaç gündür çikolata falan tüketim üst üste o da tetiklemis