Kızlar bebişim 3 aylık olcak 4 gün sonra daha küçük olmasına rağmen yabancı birilerini görünce ağlıyor sizinde böyle mi aslında bebekler 5-6 aylık olunca yabancılamaya başlar ama bizim prenseste durum neden böyle acaba bizim gibi olanlar var mı merak ediyorum? Daha çok erken olduğunu düşünüyorum