Biz 3. Muayenede tüm göz damarlarının gelişmesiyle kontrolden geçmiştik. Biraz korkutucu bir süreç ama ihmal etmeyin kontrollere gitmeyi, önemli çünkü. 🙏🏼 sadece erken doğdukları için göz damarları tamamlanmadan doğuyorlar, nasıl ki erken doğunca kilo boy vs eksik oluyor o şekilde düşünün. Tamamlanana kadar çağırıyorlar kontrole.. geçmiş olsun sağlıkla büyütün 💐