2melekannesi42 Kızlar 4 ay 19 gunluguz bir türlü uyku düzeni tutmuyor sizlerde durumlar nasıl düzene otururttunuzmu neler yaptınız bunun için
annebi 3 ayımız yeni bitti gündüz kafasına göre takılıyo ama aksamları mutlaka 10 gibi odaya gecip los ısıkta emziriyorum o da uyku moduna giriyo biraz pışpışlayıp yatırıyorum. Saatini geçirirsem ya da erken denersem asla uyumuyo :)
2melekannesi42 annebi bizimde 3 ay döneminde gece 10 dedin mi uyuyordu ama artık asla uyumuyor anlamiyorum ben bebekleri uyuyun iste dimi😁
annebi 2melekannesi42 biz de simdi 4.aya girdik ya korkuyorum bozulcak diye 🥲 amaan öyle böyle büyüycekler işte 😅
2melekannesi42 annebi oype tabi benin istediğim bi rutin oluşturmak ama olmuyor işte ne zaman isterse o zaman uyuyor küçük hanım